fredag 13 april 2012

Nu har det gått nga dagar..

Oj oj oj, nu har det gått nga dagar sen jag skrev sist..
Vad har skett då?

Jo LVC är numera SVENSKA MÄSTARE i volleyboll sen i onsdags :-D
Vi var en tapper liten skara som var med nere i Falkenberg när guldet hamna rätt, men vi var röststarka :-D

Alla 3 här uppifrån (jag, sambon o Emil) kunde få ledigt så vi åkte ner o det var helt klart värt den bilresan på ca 30 mil för att se killarna ta guldet. Sen att jag fick hoppa in 10 minuter på Ullared med gjorde ju inte resan sämre direkt. Haha

Sen har det vart jobb både igår o idag...

Just nu så är vi barnvakter åt en söt liten 10månaders flicka vid namn Nathalie, än så länge har det gått bra o nu ligger hon där uppe o sover sött medan vi sitter i soffan o väntar på att tvätten ska bli klar så vi kan hänga upp den..

Ne nu ska jag mysa lite med min älskling!!

Kramar på er mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar