söndag 8 april 2012

Påskhelgen

Denna påskhelgen har vart hur mysig som helst. :D Både jag o älskling har fått vara lediga och har kunnat ta vara på helgen med att bara mysa familjen. I går kom dessutom min mor o far ner så Benjamin har fått mysa o busa med mormor o morfar så i natt sov han gott! O att dessutom få vakna o ha mormor o morfar här, ja då var nog grabben i himmelriket! :D

Idag så blir det mys med familjen nu på morgonen, sen i eftermiddag så blir det Volleyboll o heja fram brorsan med lag så det blir 2-1 i matcher till LVC. Sonen min får vara hemma hos sin ena faster under tiden för jag vill helst inte ha honom in till sporthallen eftersom det blir sådan folksamling där inne o han kan inte ens sitta still under en match med lite publik.. Hehe

I morgon ska han hem till sin pappa igen o vara där en vecka. Får se vad min vecka blir fylld av nästa vecka, sambon tycker att jag ska komma till honom o åka med i / köra traktorn. Blir väl någon gång kanske men troligtvis inte varje kväll för onsdags kvällen så blir det att åka till Falkenberg o heja fram killarna igen när de spelar sista bortamatchen för denna säsong! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar